W3Schools

Сонгуулийн компанийн коммуникаци: телевизийн мэдээлэл сонгогчдод нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ 2017 оны Баянгол Дүүргийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлын сонгуулийн 11р тойргийн жишээн дээр Удирдагч У.Батцэрэн (Доктор /Ph.D./)

By: Батбаяр ҮLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ 2018Edition: 0Description: 47х график, зураг 20х28ISBN: 0Subject(s): Сонгуулийн компанийн коммуникаци: телевизийн мэдээлэл сонгогчдод нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил | У.Батцэрэн (Доктор /Ph. D/) | мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент | удирдахуйн ухааны сургууль | ганцаарчилсан ярилцлага анкетийн сурвалжлага арга | SPSS 22 дискриптив арга | сөрөг мэдээлэл | улс төрийн идэвх | нэр дэвшигчDDC classification: ДАА 324.6
Contents:
Орон нутгийн сонгуулийн явцад нэр дэвшигчдийн талаар телевизээр цацагдсан сурталчилгаа мэдээлэл сонгогчдын сонголтод хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулахад судалгааны зорилго чиглэнэ.
удиртгал
судлагдасан байдлын тойм
судалгааны арга зүй
телевизийн мэдээлэл сонгогчдын сонголтод нөлөөлөх нь
мэдээллийн үр нөлөө: сонгогчдын саналын өөрчлөлт
судалгааны ажлын үр дүн
List(s) this item appears in: Магистр
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
324.6 Б.33 (Browse shelf (Opens below)) Available 58188-2-1
Total holds: 0
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Фонд Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
324 С 674 Стратегийн судалгаа сэтгүүл.07 сар №06. 2021 ерөнхийлөгчийн сонгуулийн судалгаа 324 С 674 Стратегийн судалгаа сэтгүүл №05: Монголын улс төрийн намуудын инстүүчлэл. 324 2 Ðœ-692 МУИХ-ын тамгын газрын хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс 2016 оны хаврын ээлжит чуулганы хугацаанд бэлтгэсэн нэвтрүүлэг.DVD video 324.6 Б.33 Сонгуулийн компанийн коммуникаци: телевизийн мэдээлэл сонгогчдод нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ 2017 оны Баянгол Дүүргийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлын сонгуулийн 11р тойргийн жишээн дээр 324.6 Д.584 Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонсогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ 2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр 324.973 D-22 Presidential elections in the south 324.973 D-22 Presidential elections in the south

Орон нутгийн сонгуулийн явцад нэр дэвшигчдийн талаар телевизээр цацагдсан сурталчилгаа мэдээлэл сонгогчдын сонголтод хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулахад судалгааны зорилго чиглэнэ.

Орон нутгийн сонгуулийн явцад нэр дэвшигчдийн талаар телевизээр цацагдсан сурталчилгаа мэдээлэл сонгогчдын сонголтод хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулахад судалгааны зорилго чиглэнэ.

удиртгал

судлагдасан байдлын тойм

судалгааны арга зүй

телевизийн мэдээлэл сонгогчдын сонголтод нөлөөлөх нь

мэдээллийн үр нөлөө: сонгогчдын саналын өөрчлөлт

судалгааны ажлын үр дүн

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha