W3Schools

Төрийн захиргааны байгууллагын хүний нөөцийн хөтөлбөрийн хэрэгжилтийн судалгаа Удирдлагын академийн судалгааны тайлан Багийн ахлагч. Ч.Энхбаатар, Зөвлөх. С.Зулпхар, Гишүүд. А.Алтанзул, П.Амаржаргал, Р.Мухийт, Г.Дугаржав, Б.Ариунтуул

Language: Монгол Series: ; 17Publication details: УБ Мөнхийн үсэг ХХК 2020Edition: 0Description: 77х. Хүснэгт, зурагISBN: 0Subject(s): Судалгааны тайлан | Ч.Энхбаатар | С.Зулпхар | А.Алтанзул | Р.Мухийт | Г.Дугаржав | Б.Ариунтуул | П.АмаржаргалDDC classification: 658.3 Online resources: Click here to access online
Contents:
уг судалгааны ажлын хүрээнд хүний нөөцийн хөтөлбөрийг үр дүнтэй хэрэгжүүлэхийн тулд хөтөлбөрийг боловсруулахын өмнө судалгаа шинжилгээнд үндэслэн хэрэгцээг зөв тодорхойлох, хөтөлбөрийн үйл ажиллагааг хариуцаж хэрэгжүүлдэг ажилтнуудыг чадавхжуулах, удирдах ажилтны үүрэг , оролцоог нэмэгдүүлэх, хүний нөөцийн хөтөлбөрийг байгууллагын стратеги төлөвлөгөө, гүйцэтгэлийн төлөвлөгөө болон бусад баримт бичигтэй уялдуулах, хөтөлбөрийн үйл ажиллагааг хангахад чиглэсэн холбогдох дүрэм, журам , шийдвэрийг боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэх, хөтөлбөрийн хэрэгжилтэд хяналт-шинжилгээ болон эцсийн үнэлгээ хийх, хөтөлбөрийн талаарх мэдээллийг албан хаагчдад шуурхай хүргэж байх шаардлага тавигдаж байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлага
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Pending hold 58374-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлага
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Pending hold 58374-1-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Available 58374-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Available 58374-2-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Available 58374-2-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Checked out 02/13/2021 58374-2-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Checked out 05/31/2021 58374-2-5
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Available 58374-2-6
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Available 58374-2-7
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658.3 Т.594 (Browse shelf (Opens below)) Available 58374-2-8
Total holds: 2

уг судалгааны ажлын хүрээнд хүний нөөцийн хөтөлбөрийг үр дүнтэй хэрэгжүүлэхийн тулд хөтөлбөрийг боловсруулахын өмнө судалгаа шинжилгээнд үндэслэн хэрэгцээг зөв тодорхойлох, хөтөлбөрийн үйл ажиллагааг хариуцаж хэрэгжүүлдэг ажилтнуудыг чадавхжуулах, удирдах ажилтны үүрэг , оролцоог нэмэгдүүлэх, хүний нөөцийн хөтөлбөрийг байгууллагын стратеги төлөвлөгөө, гүйцэтгэлийн төлөвлөгөө болон бусад баримт бичигтэй уялдуулах, хөтөлбөрийн үйл ажиллагааг хангахад чиглэсэн холбогдох дүрэм, журам , шийдвэрийг боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэх, хөтөлбөрийн хэрэгжилтэд хяналт-шинжилгээ болон эцсийн үнэлгээ хийх, хөтөлбөрийн талаарх мэдээллийг албан хаагчдад шуурхай хүргэж байх шаардлага тавигдаж байна.

уг судалгааны ажлын хүрээнд хүний нөөцийн хөтөлбөрийг үр дүнтэй хэрэгжүүлэхийн тулд хөтөлбөрийг боловсруулахын өмнө судалгаа шинжилгээнд үндэслэн хэрэгцээг зөв тодорхойлох, хөтөлбөрийн үйл ажиллагааг хариуцаж хэрэгжүүлдэг ажилтнуудыг чадавхжуулах, удирдах ажилтны үүрэг , оролцоог нэмэгдүүлэх, хүний нөөцийн хөтөлбөрийг байгууллагын стратеги төлөвлөгөө, гүйцэтгэлийн төлөвлөгөө болон бусад баримт бичигтэй уялдуулах, хөтөлбөрийн үйл ажиллагааг хангахад чиглэсэн холбогдох дүрэм, журам , шийдвэрийг боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэх, хөтөлбөрийн хэрэгжилтэд хяналт-шинжилгээ болон эцсийн үнэлгээ хийх, хөтөлбөрийн талаарх мэдээллийг албан хаагчдад шуурхай хүргэж байх шаардлага тавигдаж байна.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha