Маркетинг: онол, хэрэглээ Оюунцэцэг Л.
Language: Монгол Series: ; 0Volumes: Show volumesPublication details: УБ Мөнхийн үсэг ХХК 2009Edition: 0Description: 354ISBN: 978-99929-1-178-6 Subject(s): маркетингDDC classification: 658.8Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-384 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41534-2-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-384 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41534-2-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-384 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41534-2-4 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
658.8 Б-381 Бизнесийн маркетинг | 658.8 Б-381 Бизнесийн маркетинг | 658.8 Б-384 Маркетинг: онол, хэрэглээ | 658.8 Б-384 Маркетинг: онол, хэрэглээ | 658.8 Б-384 Маркетинг: онол, хэрэглээ | 658.8 Б-475 Маркетингийн нэр томьёо, ойлголтын тайлбар толь | 658.8 Б-475 Маркетингийн нэр томьёо, ойлголтын тайлбар толь |
Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас эхлээд маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээллийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчийн зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.
0
Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас эхлээд маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээллийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчийн зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.
There are no comments on this title.